Kuinka paljon toimituskulut ovat?

Tarjoamme kiinteät toimituskulut seuraaville eri toimitustavoille:

  • Noutopistepaketit 5,95€ (Posti, Matkahuolto, DB Schenker)
  • Toimitus annettuun osoitteeseen eli esim. kotiin 10,95€ (Posti)
  • Isokokoisten maalauspohjien toimitus kotiovelle 16,95€ (Posti)
  • Ilmainen toimitus yli 70€ tilauksiin, pl. isokokoiset maalauspohjat (Posti, Matkahuolto tai DB Schenker, noutopisteeseen)

 

Kuinka nopeasti saan tilaukseni?

Arkisin ennen klo 14 tulleet tilaukset lähetämme pääsääntöisesti saman päivän aikana, jolloin lähetyksen tulisi olla perillä 12 arkipäivässä. Klo 14 jälkeen tai viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähtevät matkaan pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä ja ovat perillä 12 arkipäivää siitä eteenpäin.

 

Miten voin maksaa tilaukseni?

Käytössämme on Paytrailin kattavat maksutavat. Maksaminen on aina turvallista ja suoritetaan salatussa yhteydessä. Maksutapoihin lukeutuu:

  • Verkkopankkimaksut
    • OP
    • Nordea
    • Danske Bank
    • Aktia
    • Handelsbanken
    • Oma Säästöpankki
    • POP Pankki
    • S-Pankki
    • Säästöpankki
    • Ålandsbanken
  • Korttimaksut
    • Visa
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • American Express
  • Mobiilimaksut
    • MobilePay
  • Lasku- ja osamaksupalvelut
    • Collector Lasku

 

Haluan palauttaa tilaukseni, mitä teen?

Jos haluat palauttaa tilauksesi tai osan siitä, ota meihin ensin yhteyttä sähköpostitse info@paperipilvi.fi. Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, laskettuna tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen on oltava käyttämätön, alkuperäispakkauksessaan ja myyntikelpoinen. Lähetämme tilaukset laatikoissa, jotka soveltuvat käytettäviksi myös palautuksiin. Vastaat itse palautuskustannuksista. Muista säilyttää kuitti kun viet paketin kuljetusyhtiölle. Palautamme tuotteista maksamasi summan tuotteista kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja tarkistaneet sen kunnon. Jos tuotetta on käytetty, vähennämme sovelletun maksun tuotteen hinnasta. Käymme kaiken tämän kanssasi läpi sähköpostitse, kun otat meihin yhteyttä ennen palautusta. 

 

Tilaamani tuote on viallinen, mitä teen?

Ota meihin pikimmiten yhteyttä sähköpostitse info@paperipilvi.fi. Kerro meille, miten tuote on viallinen, ja liitä viestiin kuva tuotteesta jos se suinkin on mahdollista ja jos vika ilmenee kuvasta. 

 

Miten voin ottaa yhteyttä Paperipilveen?

Verkkokauppaan liittyvissä asioissa toivomme yhteydenottoa ensisijaisesti sähköpostitse: info@paperipilvi.fi.
Saat meihin yhteyden myös puhelimitse (+358 400 590 147), sosiaalisen median kautta (FB / IG) tai tulemalla käymään kivijalkamyymälässämme keskellä kauneinta Porvoota (Jokikatu 31, Porvoo).

 

Missä Paperipilven kivijalkamyymälä sijaitsee ja milloin se on auki?

Kivijalkamyymälämme sijaitsee Porvoon jokirannassa, vanhan kaupungin kupeessa.
Osoitteemme on Jokikatu 31, 06100 Porvoo. 

Myymälämme on avoinna:

ma–to 10–18
pe 10–17
la 10–15
su suljettu