YLEISTÄ

Tekemällä tilauksen Paperipilven verkkokaupasta asiakas hyväksyy allaolevat tilaus- ja toimitusehdot. 

ASIAKAS

Asiakkaan kuuluu tilausta tehdessään luovuttaa sellaiset yhteystiedot, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen tilauksen toimittamista varten. Tarkistathan, että tietosi ovat varmasti oikein, jotta tilaus- ja toimitusvahvistukset sekä tilaamasi tuotteet löytävät perille. Lue lisää Paperipilven tietosuojakäytännöstä tietosuojaselosteestamme.

 

HINNAT

Tuotteiden voimassa olevat hinnat on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa. Paperipilvi pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. 

 

MAKSUTAVAT

Paperipilven verkkokaupassa on käytössä Paytrail sekä Shopify Payments -maksunpalvelunvälittäjät. Maksut ovat aina turvallisia ja ne suoritetaan suojatussa yhteydessä, maksukortin tietoja ei tallenneta verkkokaupan järjestelmiin. Sinut ohjataan verkkokaupasta suoraan valitsemasi maksutavan sivulle, suorittamaan maksu turvallisesti ja näin viimeistelemään tilauksesi. 

PAYTRAIL OYJ

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Huomioithan, että Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun Paperipilvelle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Olethan kuitenkin yhteydessä Paperipilveen, mikäli sinun on reklamoitava tilauksesi. Ohjeet reklamaatioon löydät alempaa.

Suomalaisten verkkopankkien lisäksi käytettävissäsi on kattavat kortti- ja mobiilimaksuvaihtoehdot (Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard- ja American Express sekä MobilePay, Pivo ja Siirto). Valittavanasi on myös MobilePay sekä lasku- ja osamaksupalvelut joko Walley:n (entinen Collector lasku) tai OP Laskun kautta.

 

LASKU- JA OSAMAKSUPALVELUT

WALLEY:

Laskun ja luoton myöntäjä on Walley (Collector Bank AB)Laskulla saat 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä. Lisää tietoa Walley (ent. Collector) laskusta löydät täältä ja täältä.

OP LASKU: 

Laskun ja luoton myöntäjä on OP Yrityspankki OyjLaskulla saat 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisää tietoa OP Laskusta löydät täältä ja täältä.

 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Lue lisää Paytrailistä täällä.

LAHJAKORTTI

Paperipilven lahjakortti on voimassa 12kk ostopäivämäärästä, ja käy maksuvälineenä sekä myymälässä että verkkokaupassa. Maksaaksesi lahjakortilla tarvitset lahjakorttikoodin, joka on kirjattu joko fyysiseen lahjakorttiin (ostettu myymälästä) tai saamaasi sähköpostiin (ostettu verkkokaupasta). Koodi annetaan myyjälle myymälässä tai syötetään pyydettyyn kohtaan verkkokaupan kassalla. Sinun ei tarvitse käyttää koko lahjakortin summaa yhdellä ostoskerralla.

 

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Kun Paperipilvi on vastaanottanut tilauksesi, sinulle saapuu välittömästi tilausvahvistus sähköpostitse. Siitä näet tilauksesi tiedot. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö sekä tuotteet ja yhteystietosi. Jos tilausvahvistusta ei löydy, tarkistathan roskapostisi. Jos sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä sähköpostitse vastaamalla saamasi tilausvahvistusviestiin tai suoraan osoitteeseen info@paperipilvi.fi. Muistathan kertoa tilausnumerosi.

 

TOIMITUSTAVAT

Valittavanasi on eri toimitustapoja, jotka hinnoittelemme seuraavanlaisesti:

  • Toimitus noutopisteeseen (Posti, Matkahuolto): 6,90€
  • Toimitus ovelle (Posti): 12,90€
  • Isokokoisten maalauspohjien toimitus kotiovelle (Matkahuolto): 24,90€
  • Ilmainen toimitus yli 70,00€ tilauksiin (Posti tai Matkahuolto, noutopisteeseen), pl. isokokoiset maalauspohjat
  • Nouto Paperipilven myymälästä: 0,00€

POSTI:

Postin kautta toimitetut noutopistepaketit toimitetaan asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen 1–3 arkipäivässä lähetyksen lähdettyä varastoltamme.  Jokaiseen pakettilähetykseen tulee seurantakoodi. Noutopistepaketeissa toimituskulu on kiinteä 6,90€. Jos tilauksesi loppusumma on yli 70€ (poislukien toimituskulut), saat tilauksen toimituskuluitta valitsemaasi Postin noutopisteeseen.

Jos haluat tilata paketin suoraan kotiovellesi tai muuhun valitsemaasi osoitteeseen, lähetämme tilauksesi Postin kotipakettina, jolloin toimitusmaksu on 12,90€. Kotipaketti toimitetaan annettuun osoitteeseen 1–3 arkipäivää lähetyksen jälkeen klo 9–21 välisenä aikana. Posti soittaa etukäteen sopiakseen sopivan jakeluajan. 

MATKAHUOLTO:

Matkahuolto tarjoaa toimitustavaksi noutopistepaketin. Matkahuollon noutopisteinä toimii pakettiautomaatit, K-Marketit, R-kioskit ja Matkahuollon palvelupisteet. Paketit ovat noudettavissa 2–3 arkipäivää lähetyksen jälkeen, isoissa kaupungeissa myös lauantai lasketaan mukaan. Tilaukset lähtevät Paperipilvestä jokaisena arkipäivänä. Vastaanottajalle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla kun lähetys on noudettavissa.

Jos tilauksesi loppusumma ylittää 70,00€ (poislukien toimituskulut), saat tilauksen toimituskuluitta valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen. 

Isokokoiset maalauspohjat toimitetaan aina valittuun osoitteeseen Matkahuollon kotijakelulla hintaan 24,90€, vaikka tilaus ylittäisikin 70,00€ loppusumman. Matkahuolto on asiakkaaseen yhteydessä sopiakseen sopivan jakeluajan. 

NOUTO:

Voit myös tilata tuotteita noudettavaksi Paperipilven kivijalkamyymälästä, osoitteesta Jokikatu 31, Porvoo. Nouto on maksuton ja nouto tapahtuu Paperipilven myymälän aukioloaikojen puitteissa. Ilmoitamme sähköpostitse kun tuotteet on kerätty ja valmiina noudettavaksi. Tilaus on noudettava 30 päivän sisällä noutoilmoituksen saatuasi. Mikäli tilausta ei noudeta annetun ajan puitteissa, palautuu tuotteet myyntiin.

 

TOIMITUKSISTA

Lähetämme aina sähköpostitse toimitusvahvistuksen kun tilaus on lähetetty matkaan Porvoon myymälästämme. Viestissä on ilmoitettu lähetyksen seurantakoodi, jonka avulla pääset, linkkiä napsauttamalla, seuraamaan paketin kulkua Postin tai Matkahuollon sivuilta.

Toimitamme tilaukset maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Marraskuussa ja joulukuussa tilaukset lähtevät jokaisena arkipäivänä. Lähetyspäivinä ennen klo 14 vastaanotetut tilaukset lähtevät meiltä matkaan lähtökohtaisesti saman päivän aikana. Tavallisesta poikkeavissa ruuhkatilanteissa, kun esim. tilausmäärä ruuhkauttaa varastomme, tai muissa force majeure tilanteissa, pakkaamme tilaukset normaalin käytännön mukaisesti saapumisjärjestyksessä ja lähetämme tilaukset pikimmiten matkaan. Tällöin toimitusaika voi olla hieman normaalia pidempi.

Mikäli asiakas haluaa muokata tilausta tai hän jättää erityisohjeita tilauksen teon yhteydessä, pidentää tämä tilauksen käsittely- ja toimitusaikaa.

Paperipilvi ilmoittaa mahdollisista viivästyksistä pikimmiten tilauksen vastaanottamisen jälkeen.

Pakkaamme lähetykset mahdollisuuksien mukaan kierrätettyihin pakkausmateriaaleihin edistääksemme kestävää kehitystä ja säästääksemme luontoa. Suosimme kierrätettyjä materiaaleja, kuten pahvia ja paperia. Näin myös sinun on helppo kierrättää pakkausmateriaalit.

Jos lähetetty paketti ei ole saapunut perille 7 vrkn kuluttua toimitusvaihvistukseta ja lähetyspäivästä, tulee asiakkaan olla viipymättä yhteydessä Paperipilveen: info@paperipilvi.fi

Noutopisteistä ja automaateista noudettavien sekä kotiinkuljetuksella toimitettavien pakettien säilytysaika on 7 vrk. Mikäli asiakas ei nouda/vastaanota lähetystä ja se palautuu meille noutamattomana, veloitamme palautumisesta käsittelykuluineen 25,00€. Mikäli asiakas haluaa tuotteet uudelleen toimitettuna, on hänen tehtävä uusi tilaus verkkokaupasta.

Paperipilvi ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme poikkeavista toimitusajoista sivuillamme.

Paperipilvi toimittaa fyysisiä tuotteita sekä Manner-Suomeen että Ahvenanmaalle. Ahvenanmaalle myynti on verotonta, jolloin asiakas vastaa itse vero-osuudesta Ahvenanmaan viranomaisille.

 

PALAUTUKSET

Paperipilven tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, laskettuna tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos palautettavaa tuotetta on käytetty (eikä se ole ollut viallinen myytäessä), vähennetään palautettavasta summasta sopeutettu osuus. 

Tilauksen noutamatta jättäminen noutopisteestä tai vastaanottamatta kotiinkuljetettuna ei ole palautus. Mikäli asiakas ei nouda/vastaanota lähetystä ja se palautuu meille, veloitamme palautumisesta käsittelykuluineen 25,00€. Mikäli asiakas haluaa tuotteet uudelleen toimitettuna, on hänen tehtävä uusi tilaus verkkokaupasta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, otathan ensin yhteyttä: info@paperipilvi.fi. Huomioi kuitenkin, että postitse palautetusta tuotteesta aiheutuneet kustannukset ja kulut jäävät asiakkaan maksettavaksi, ellei kyseessä ole viallinen tuote. Tuote tulee palauttaa käyttämättömänä mahdollisessa omassa paketissaan ja hyvin pakattuna, esimerkiksi lähetyspakkauksessa. Postitse palautettavasta tuotteesta tulee pyytää Postilta kuitti, joka tulee säilyttää. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa Postin vastaanottaneen pakkauksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy Postille. Palautettavan tuotteen summasta vähennetään mahdolliset tapauskohtaiset käyttökulut jos tuotetta on käytetty (pl. viallisena myydyt tuotteet). Loput summasta palautetaan asiakkaalle. 

Mikäli haluat reklamoida tilaamasi tuotteen, otathan pikimmiten yhteyttä sähköpostitse info@paperipilvi.fi. Kerro viestissäsi tilausnumerosi, mikä tuote on kyseessä ja mikä tuotteessa on vialla. Liitä viestiisi mahdollisuuksien mukaan kuva, jos vika ilmenee kuvasta. 

  

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta kirjallisesti Paperipilven sähköpostiosoitteeseen: info@paperipilvi.fi.

Kaikkien lähetettyjen tilausten on arvioitu saapuvan perille viimeistään 7 vrk:n kuluttua toimitusvahvistuksesta ja lähetyspäivästä. Jos paketti ei ole saapunut perille mainitussa ajassa, asiakkaan tulee olla yhteydessä Paperipilveen sähköpostitse mahdollisimman pian. 

Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, on asiakkaan tehtävä asiasta välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle ja ilmoittaa siitä meille.

Jos sinulla on kysyttävää, olethan meihin yhteydessä:

Paperipilvi Oy
info@paperipilvi.fi
+358 400 590 147


    Tilaa uutiskirjeemme

    Pidämme sinut ajan tasalla uusimmista tuotteista ja hyödyllisistä vinkeistä eri tekniikoihin!